هواکش صنعتی بیصدا آکسیال ۴۰×۴۰ با بهترین قیمت و گارنتی

هواکش صنعتی ۴۰×۴۰ دور بالا، تک فاز یکی از پرکاربردترین کالاها در بین انواع مختلف خود به شمار می‌رود. این فن بعلت صدای بسیار کمی که در محیط ایجاد میکند به هواکش بیصدا شهرت دارد. همچنین خدمات پس از فروش قوی این امکان را فراهم کرده تا در صورت بروز هر مشکلی با تعویض قطعات و سیستم فن به مدت ۱۸ ماه دارا می‌باشد. هواکش بیصدا آکسیال با کارت ضمانت بصورت مرجوعی نیز می‌باشد.هواکش صنعتی بیصدا آکسیال ۴۰×۴۰ با بهترین قیمت و گارنتی با قیمت مناسب خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

برای اطلاع بیشتر از مشاور فروش شرکت تندباد فن لیست کامل محصولات و قیمت ها را مشاهده نمایید. تا با بهترین قیمت و کیفیت عالی فن مناسب محل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هواکش بیصدا ۴۰×۴۰

مشخصات فنی هواکش فلزی بیصدا

هواکش بیصدا دور بالا آکسیال

میتوان گفت هواکش صنعتی به دو گروه کلی محوری و هواکش صنعتی گریز از مرکز تقسیم می شوند. که هر کدام از این نوع هواکش صنعتی شامل زیر مجموعه های مختلفی هستند، مانند هواکش صنعتی محوری که دارای نوع های سقفی، هواکش دیواری، هواکش بیصدا، هواکش صنعتی بیصدا هواکش کانالی و هواکش پوششی است. انتخاب هواکش صنعتی با ابعاد مناسب می تواند بوهای نامطبوع را کنترل کرده، رطوبت و ساير شرايط محيطي بد را تا حد ممکن رفع نماید. هواکش صنعتی آکسیال کمک شایانی به بهبود هوای محیط میکند.

 

این هواکش صنعتی بیصدا از تولیدات برند معروف و باکیفیت دمنده است و دارای قطر پروانه 400 میلی متر بوده، رنج هوادهی آن 2400 مترمکعب بر ساعت است.

مشخصات فنی هواکش صنعتی

برای اطلاع بیشتر با راهنمایی مشاور فروش شرکت تندباد فن لیست کامل محصولات و قیمت ها را مشاهده نمایید. تا با بهترین قیمت و کیفیت عالی، تهویه مناسب محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین تمامی مشخصات محصولات داخل سایت از کاتالوگ شرکت های سازنده استخراج شده است و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

قیمت هواکش صنعتی دمنده

 

هواکش صنعتی بیصدا آکسیال ۴۰×۴۰ با بهترین قیمت و گارنتی در انواع مختلف در بازار ایران موجود است. شاید برای خرید یک هواکش مناسب دچار تردید شوید. زیرا قیمت ها مختلف و نحوه هوادهی هر هواکشی متفاوت است. همچنین در میزان تولید هوای مطبوع در هر محیط بعد از محاسبه آن امکان پذیر است.

برای این منظور مشاوران فروش ما در شرکت تندباد فن با مشاوره رایگان تلفنی میتوانید بهترین هواکش صنعتی بیصدا را تهیه نمایید. قیمت هواکش آکسیال دچار نوسانات می‌باشد. برای این منظور میتوانید لیست قیمت انواع هواکش بصورت بروز شده آن دریافت نمایید.

 

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    انتخاب هواکش صنعتی با ابعاد مناسب می تواند بوهای نامطبوع را کنترل کرده، رطوبت و ساير شرايط محيطي بد را تا حد ممکن رفع نماید

  2. سلام ، نمایندگی فروش محصولات هواکش صنعتی شرکت تندباد فن میخواستم امکانش هست ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما