هواکش صنعتی 60×60 | خرید اینترنتی انواع هواکش و نصب آن

هواکش های صنعتی یکی از تجهیزاتی هستند که در محیط های مختلف مانند هتل ها کتابخانه ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد قیمت هواکش صنعتی 60×60 40*40 30. 30در سایت ما قابل مشاهده و خرید می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما خرید به صرفه و مناسب را داشته باشید هواکش های صنعتی در مواردی به کار برده می شود که در فضا بوهای نامطبوع یا بوهایی مانند بوی غذا فضا را اشغال کرده باشد یا فضایی که مانند کارگاه تولیدی نمد سنتی به هواکش صنعتی 60×60 بزرگ نیازمند است و با استفاده از این وسیله می توان عمل تهویه را در فضا انجام داد.

 

قیمت هواکش صنعتی 60*60

هواکش های صنعتی در نوع های بیصدا نیز یکی از تجهیزاتی است که می‌توان در این مکان ها استفاده نمود؛ قیمت هواکش صنعتی 60*60 نسبت به دیگر مدل ها به صرفه و اقتصادی بوده و در واقع عملکرد هواکش ها به گونه ای می باشد که هوای تمیز بیرون را به داخل منتقل کرده و هوای نامطلوب را از داخل به بیرون هدایت می کند هواکش ها در نوع بی صدا و صدا دار هستند که در کارخانه ها استفاده می شوند و نوع بی صدای آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هواکش صنعتی 50*50 60*60

هواکش صنعتی استیل

انواع هواکش های صنعتی 60×60 در بازار موجود بوده و افراد می‌توانند این هواکش ها را تهیه و خریداری نمایند.  هواکش صنعتی 50*50 60*60 یکی از این مدل ها می باشد.

  • هواکش های صنعتی پروانه‌ای: این هواکش ها که بسیار ساختار ساده‌ای دارند دارای چهار یا شش پر هستند که در اندازه‌های متفاوتی پروانه به الکتروموتور متصل می‌شود و معمولاً پره‌ها در هواکش صنعتی فلزی بوده و فشار استاتیک کمی دارند. این نوع تهویه های صنعتی جریان هوای معکوس ایجاد می‌کند و در تهویه مناسب محل می‌تواند نقش مناسبی را ایفا نماید.
  • هواکش صنعتی لوله محوری: این هواکش عملکرد بهتری نسبت به هواکش های دیگر دارد و فشار بالاتری را آزاد و جریان می دهد تفاوت آن با دیگر هواکش ها در این است که به جای قرار دادن الکترو موتور در یک محفظه بیرونی آن را درون یک محفظه استوانه ای شکل قرار می دهند. این هواکش صنعتی با فشارهای جریان بالا بسیار مناسب هستند.
  • هواکش صنعتی پره محوری:  این هواکش ها به جای هواکش های گریز از مرکز استفاده می شوند چون که فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند و نسبت به سایر فضای کمتری را اشغال می نماید.
  • هواکش صنعتی گریز از مرکز:  هواکش های صنعتی در محل های خاصی کاربرد دارند هواکش آن یک محور متحرک به نام پروانه دارد و عملکرد آنگونه است که هوای بیرون را به درون خود کشیده و با چرخش تیغه ها آن را به شدت به بیرون هدایت می کند هواکش ها معمولاً در مکانهایی که آلودگی و حرارت در آنها زیاد استفاده می شود  مهمترین هواکش هایی که در سالن های گلخانه و مرغداری استفاده می‌شوند همین هواکش های صنعتی گریز از مرکز هستند.

هواکش صنعتی 2800 دور

هواکش صنعتی ۶۰

تفاوت هایی که بین هواکش هایی که در خانه استفاده می‌شود این است که هواکش های صنعتی 60×60 ساختار و اندازه بزرگتری نسبت به هواکش های خانگی دارند هواکش صنعتی 2800 دور هم قدرت بیشتری دارند و هم در فضای بزرگتر مانند سوله ها کارخانه ها و کارگاه ها استفاده می شود. سایت ما با توجه به تجربه چندین ساله ای که در فروش اینترنتی دارد می تواند به شما در خریدی مطمئن و ایمن کمک کند. شما می توانید با بهره گیری از مشاوره های رایگان از کارشناسان ما که در طی 24 ساعت شبانه روز که پاسخگوی شما هستند سوالات خود را پرسیده تا بهترین خرید را داشته باشید.

 

منبع مقاله سایت: هواکش صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما