خرید بدون واسطه هواکش صنعتی فلزی سقفی

Rate this post

در برخی واحدهای تولیدی مانند سوله ها و مرغداری‌ها و دامداری‌ها استفاده از هواکش سقفی می تواند گزینه مناسبی برای خروج آلاینده‌ها و و بوی نامطلوب از فضای سوله و مرکز تولیدی باشد؛ انواع مختلفی از هواکش صنعتی فلزی سقفی برای این کار به طور اختصاصی ساخته شده اند و بهترین کیفیت برای آنها در نظر گرفته شده است که ظرفیت های مختلف این هواکش در حداقل زمان هوای آلوده را از محوطه خارج می کند؛ تهیه و خرید این هواکش به صورت بی واسطه انجام می گیرد که در نتیجه آن خریدار عمده هزینه کمتری برای تهیه آن پرداخت خواهد کرد.

خرید بدون واسطه هواکش صنعتی فلزی سقفی

جنس پروانه انواع هواکش صنعتی

جنس پروانه انواع هواکش صنعتی پروانه مورد استفاده در هواکش صنعتی از نوع سقفی از جنس فولادی هستند که استحکام فوق العاده بالایی دارد و در سرعت های بالا و کارکرد طولانی کوچکترین تغییری در آن از نظر شکل ایجاد نشده و زاویه خشم آن به هیچ عنوان دچار تغییر نمی شود.

جنس این پروانه بسیار عالی است و همین باعث می شود که کل هواکش مورد نظر عمر مفید بالایی داشته باشد؛ استخدام این محصول تنها نکته در مورد این آن نمی باشد بلکه جنس ضد زنگ آن می‌تواند باعث ایجاد مقاومت فوق‌العاده شود.

این پروانه ممکن است با هوای مرطوب سر کار داشته باشد و نباید دچار زنگ زدگی نمی‌شود و این عدم زنگ زدگی باعث می‌شود که پروانه در گذر زمان دچار افزایش وزن نشود و این مسئله عملکرد آن را با اختلال مواجه نکند.

پره های این پروانه‌ها از نظر جنس و کیفیت دقیقا عین همدیگر هستند و به این ترتیب موتور الکتریکی می تواند با تمام توان خود آن را به صورت کاملاً متعادل به گردش درآورد و کوچکترین تفاوتت از نظر ضخامت و ابعاد در پره های هواکش می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت کار هواکش و قدرت موتور الکتریکی آن بگذارد.

توزیع هواکش صنعتی فلزی سقفی

توزیع هواکش صنعتی فلزی سقفی هواکش صنعتی درجه یک فلزی سقفی از هواکش های بسیار لازم و ضروری برای اکثر واحدهای صنعتی و تولیدی است که معمولاً در ساختمان های با ارتفاع دیوار بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این هواکش صنعتی ارزان به خصوص انواع بسیار متفاوتی دارد که از نظر شکل و اندازه با همدیگر دارای تفاوت‌های واضح و آشکار هستند.

توزیع هواکش های صنعتی یاد شده در سراسر کشور صورت می‌گیرد و خریداران عمده این هواکش می‌توانند در ارتباط مستقیم با این عامل توزیع و فروشنده هواکش نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب این هواکش جهت استفاده در واحدهای تولیدی یا جهت صادرات به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کشور ما از این لحاظ تولید کننده می باشد و دستیابی به آن نرخ بسیار کمی را می طلبد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *