خرید ویژه هواکش صنعتی پره فلزی

Rate this post

خرید ویژه هواکش صنعتی پره فلزی از تولیدکننده آن در فروشگاهای معتبر عرضه این محصول امکان‌پذیر است. این امر باعث می‌شود که با کمترین نرخ و بهترین کیفیت برای تهیه آن اقدام گردد.

هواکش صنعتی وسیله‌ای است که در واقع نقش آن کمک به خروج هوا از محیط بسته می‌باشد. این دستگاه می‌تواند به میزان متفاوت هوا را از یک محیط خارج کند.

 

خرید ویژه هواکش صنعتی پره فلزی

مشخصات فنی هواکش صنعتی دمنده

هواکش صنعتی دمنده از دسته هواکش‌هایی است که کاربرد زیادی در کشور ما دارد. به این معنی که این دستگاه‌ها یکی از پرفروش‌ترین و معتبرترین انواع هواکش‌های تولید داخل است.

هواکش صنعتی درجه یک دمنده در مدل‌های مختلف داخل کشور تولید و مشخصات فنی آن بسیار مناسب است. به گونه‌ای که برای تولید بخش‌های مختلف این هواکش از بهترین قطعات استفاده شده است.

این محصول خاص در نوع صنعتی آن داری پره‌های فلزی آهنی یا ضد زنگ است. همین خاصیت باعث می‌گردد در اثر نم هوا دچار کاهش کیفیت نشود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شاسی و بدنه اصلی این دستگاه اشاره کرد که فوق‌العاده استحکام بالایی دارد. از این رو به راحتی می‌توان آن را بر روی دیوار ساختمان‌های صنعتی و تولیدی نصب نمود.

موتور هواکش دمنده بسیار قدرتمند است. دور این نوع موتورها معمولاً در نوع صنعتی محصول از ۲۱۰۰ و تا ۱۳۰۰ و کمتر می‌باشد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به تعداد پره‌های آن اشاره نمود که از سه عدد در هواکش‌های بسیار بزرگ تا ۷ عدد در هواکش‌های با قطر داخلی کمتر تولید می‌شود. شدت صدا در بهترین حالت این محصول به ۵۰ دسی بل می‌رسد که بسیار کمتر خواهد بود. همچنین وزن سبک ترین این هواکش ها ۳.۸ کیلو گرم است.

 

مشخصات فنی هواکش صنعتی دمنده

قیمت باورنکردنی هواکش صنعتی پره فلزی

هواکش صنعتی پره فلزی محصولی است که کاربرد فوق‌العاده زیادی در صنایع و کارخانه ها دارد. همچنین در مراکز تولیدی مانند گاوداریها مرغداری‌ها مورد استفاده فراوانی قرار می‌گیرد. علت این مسئله نیز استحکام ‌زیاد این هواکش است که می‌تواند به راحتی به خروج هوا کمک کند و در عین حال ماندگاری زیادی نیز داشته باشد.

برای خرید این محصول باید قبل از هر چیز از قیمت آن باخبر شد و این کار بهتر است از طریق تولیدکننده انجام گیرد. به این معنی که خریداران می‌توانند نیاز خود را مستقیماً از طریق تولیدکننده تامین نمایند.

بنابراین با خرید بی‌واسطه مشتری نرخ پایین‌تری را نیز می‌توانند برای آن پرداخت کنند. این روش تهیه دستگاه اهمیت زیادی در دستیابی هر چه ارزانتر این محصول دارد. خرید ویژه این هواکش در نوع پره فلزی و صنعتی آن می‌تواند با نرخ بسیار مناسبی انجام شود. خرید عمده طبیعتاً قیمت ارائه پایین خواهد داشت.

 

قیمت باورنکردنی هواکش صنعتی پره فلزی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *