شرکت توزیع هواکش صنعتی فلزی بزرگ

Rate this post

مجموعه ما،شرکت توزیع هواکش صنعتی فلزی بزرگ استاندارد با کیفیت است که ارز اینترنتی را به منظور معرفی هر چه بهتر این محصول در دستور کار خود قرار داده است متریال به کار گرفته شده در تولید پره های هواکش های صنعتی می توان آنها را در مقابله با جریان‌های متراکم فشار هوا ایمن نگه دارد. شما میتوانید برای آشنایی با نوع عملکرد هواکش صنعتی جدید سایت ما را در ادامه مطالعه فرمایید

شرکت توزیع هواکش صنعتی فلزی بزرگ

شناخت انواع هواکش صنعتی فلزی

شناخت انواع هواکش صنعتی فلزی هواکش های صنعتی فلزی، دستگاه های مکانیکی برای انتقال هوا از طریق مجاری هوا ، تامین مستقیم یا خروج هوا از یک اتاق هستند. حرکت هوا به دلیل ایجاد اختلاف فشار بین ورودی و خروجی فن انجام می شود که دارای انواعی می باشند.

هواکش های صنعتی فلزی محوری، چرخ هایی هستند که از تیغه ها (به اصطلاح پروانه) در بدنه های استوانه ای ساخته شده اند و به هاب با زاویه مشخص نسبت به صفحه چرخش متصل شده اند. هنگامی که تیغه ها می چرخند ، هوا گرفته می شود و در جهت محوری حرکت می کند. در همان زمان ، در جهت شعاعی ، هوا تقریباً حرکت نمی کند.اغلب ، تیغه های هواکش محوری مستقیماً بر روی محور موتور الکتریکی نصب می شوند.

کاربرد این هواکش ها برای خروجی هوا و جریان هوا از طریق دهانه های آزاد یا همراه با مجاری هوا حداکثر 3 متر از سطح افقی با مقاومت آیرودینامیکی پایین شبکه می باشد. فن های محوری گریز از مرکز می توانند هوا را در جهت محور موتور حرکت دهند. آنها به طور گسترده ای در سیستم های تهویه با مجاری هوای گرد استفاده می شوند.

فن های مجرای گرد ابعادی معمولی از 100 تا 450 میلی متر دارند. بهره وری آنها از 250 تا 5200 متر 3 در ساعت است. فن ها مجهز به موتورهای روتور خارجی ناهمزمان با پروانه گریز از مرکز با تیغه های منحنی عقب هستند. برای افزایش عمر مفید موتورها ، از بلبرینگ های نورد استفاده می شود. بدنه فن انها از پلاستیک ، فولاد با روکش پلیمری یا فولاد گالوانیزه ساخته شده است ، که محافظت با دوام در برابر خوردگی ایجاد می کند و در عین حال ظاهر زیبایی را می بخشد.

کاربرد این هواکش ها برای تأمین هوای خروجی در سیستمهای تهویه با طول طولانی مجاری هوا و مقاومت آیرودینامیکی بالای شبکه می باشد

فن های گریز از مرکز شامل دو قسمت اصلی توربین و ولوت می باشند.پروانه چنین فن یک سیلندر توخالی است که در آن تیغه ها نصب شده و توسط دیسک ها در اطراف محیط محکم شده اند. در مرکز دیسک های اتصال یک هاب برای نصب چرخ بر روی شفت وجود دارد. هنگامی که پروانه می چرخد ​​، هوای محبوس شده بین تیغه ها از مرکز به صورت شعاعی حرکت می کند و همزمان فشرده می شود. نیروی گریز از مرکز هوا را به داخل محفظه ولتاژ وارد می کند و سپس آن را به درگاه تخلیه هدایت می کند.

هواکش های گریز از مرکز با پروانه های منحنی عقب یا جلو تولید می شوند . استفاده از فن های شعاعی با تیغه های منحنی عقب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در حدود 20 درصد می شود. یکی دیگر از مزایای مهم طرفداران با تیغه های منحنی عقب این است که می توانند بارهای جریان هوا را نسبتاً راحت تحمل کنند.

هواکش های گریز از مرکز با تیغه های منحنی رو به جلو ، ویژگی های جریان و فشار مشابه فن هایی که دارای تیغه های خمیده به عقب هستند ، اما قطر چرخ کوچکتر و سرعت چرخش کمتری را ارائه می دهند. به این ترتیب آنها می توانند با فضای کمتر و عملکردی آرامتر به نتیجه دلخواه برسند.

کاربرد این هواکش ها برای تامین گازهای خروجی و هوا در سیستم های تهویه با طول طولانی مجاری هوا و مقاومت آیرودینامیکی بالای شبکه

قیمت عمده هواکش صنعتی فلزی بزرگ

قیمت عمده هواکش صنعتی فلزی بزرگ قیمت عمده انواع هواکش فلزی از جمله هواکش صنعتی بادی به صورت عمده در این سایت قابل مشاهده است که با قیمت بسیار ارزانی به دسته مشتری عمده میرسد. تولید هواکش های صنعتی و صادرات آن به کشورهای همسایه به دلیل مزیت های شرکت های تولیدی ما از دانش فنی بالا و البته وفور مواد اولیه تولیدی آن میتواند زمینه ساز ایجاد یک بازار رقابتی در منطقه و به وجود آمدن حاشیه سود بالا برای تولید کنندگان شود

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *