عرضه هواکش صنعتی فلزی بادی

Rate this post

هواکش صنعتی فلزی بادی نوعی دستگاه دمنده است که برای متعادل نگه داشتن دمای فضا های داخلی مانند سالن های کارخانه، سالن ورزشی، سوله ها و غیره استفاده می شود که در انواع مختلفی به تولید می‌ رسد. عرضه هواکش صنعتی فلزی بادی به روش های مختلفی صورت می گیرد که روشی که برای توزیع این محصول انتخاب می‌ شود، به طور مستقیم قیمت هواکش صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

عرضه هواکش صنعتی فلزی بادی

نحوه کارکرد انواع هواکش صنعتی

نحوه کارکرد انواع هواکش صنعتی هواکش های صنعتی محصولاتی هستند که در کارخانه‌ ها و کارگاه‌ ها و مکان‌ هایی که احتیاج به یک جو ثابت دارند استفاده می شوند. این دستگاه ها یک دما و جو ثابتی را فراهم می کنند و معمولا در مکان های صنعتی استفاده می شوند. تحت عمل این دسته از تجهیزات گاز های سمی که به دلیل فرآیند های صنعتی در فضا تشکیل شده‌ اند، کاملاً تصفیه شده و پاکسازی می گردند. همچنین این تجهیزات هوا را خنک تر نگه می دارند.

هواکش های صنعتی در سیستم های حمل و نقل، خشک سازی، سرمایش، احتراق، تخلیه و غیره استفاده می‌ شود و در زمینه تهویه مطبوع نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

این دستگا ها از نظر نحوه کارکرد و نیز شکل ظاهری دارای انواع مختلفی هستند. یکی از انواع هواکش های صنعتی، هواکش صنعتی سبک نام دارد که دارای ۵ پروانه فلزی است که معمولاً در پارکینگ ها، کارگاه ها و رستوران ها استفاده می شود و موتور گشتاور این نوع هواکش از نوع تک فاز است که معمولا با برق شهری کار می کند و حدوداً می‌تواند میزان 2200 متر مکعب حجم از هوای خروجی را تحویل دهد.

نوع دیگری از هواکش های صنعتی، هواکش صنعتی سنگین نام دارد که این هواکش ها حدوداً شش پروانه فلزی دارند که قدرت موتور آن ها ۴۴ آی پی است و می توانند حدود ۲۹۰۰ متر مکعب هوا را خارج کنند. این هواکش های صنعتی کوچک تر نمونه های سنگین هستند و در کارخانه ها و فضا های بزرگ استفاده می شوند.

خرید ویژه هواکش صنعتی فلزی ارزان

خرید ویژه هواکش صنعتی فلزی ارزان هواکش های صنعتی عضو جدا ناپذیر از مشاغل صنعتی و کارخانه ها هستند چرا که با عمل این دسته از تجهیزات شرایط جوی محیط تا حدی ثابت و استاندارد باقی می‌ ماند و فضای مناسبی برای انجام فعالیت‌ های مربوطه فراهم می‌ شود.

خرید هواکش صنعتی فلزی ارزان توسط اکثریت صنعتگران صورت می‌ گیرد که برای خرید ویژه هواکش بهتر است به صورت مستقیم اقدام کرد چرا که تنها با خرید مستقیم قیمت هواکش صنعتی مقرون به صرفه و ارزان تمام می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *