فروش مستقیم هواکش صنعتی فلزی سوله

Rate this post

فروش مستقیم هواکش صنعتی فلزی سوله، سبب شده افراد احتیاجات خود را با صرف هزینه ای اندک در اختیار گیرند زیرا در این روش قیمت ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهند کرد و افراد نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت در ازای تهیه حجم بالایی از این محصولات نخواهند داشت از این رو صرفه جویی در هزینه های مصرفی به دنبال می آید. فروش مستقیم آن توسط شرکت عرض کننده، شرایطی را پدید می آورد تا استفاده کنندگان بتوانند بهترین نوع این هواکش ها را با پرداخت بهاری کمتر و در درجه کیفی بسیار بالا تهیه کنند.

فروش مستقیم هواکش صنعتی فلزی سوله

مشخصات فنی هواکش صنعتی فلزی

مشخصات فنی هواکش صنعتی فلزی مشخصات انواع هواکش صنعتی فلزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی در مورد این کالا اطلاعات پیدا کنید و در صورت نیاز با مشکل مواجه نشوید باید این مطالب را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهید تا بتوانید خرید خود را به راحتی به اتمام برسانید.

مشخصات فنی هواکش صنعتی فلزی عبارتند از:

قدرت این محصولات به نسبت محصولات معمولی کاملاً بیشتر بوده است و دارای مصرف برق بسیار پایینی است که شما عزیزان میتوانید در شهرک‌های صنعتی آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید و همچنین باید توجه داشته باشید که کشور تولیدکننده این محصولات ایران می باشد که قدمت بسیار طولانی در ایران داشته است و آنها را از مواد اولیه بسیار عالی تولید کرده است.

  • خروجی آن ۱۰ سانتیمتر می باشد. تعداد پره های آن ها بالا می باشد و این باعث می شود که هوادهی آن ها به صورت کاملا خوبی انجام بگیرد.
  • مدل اکثر آنها به صورت مدل های توربو می باشد که ۲۴۰۰دور دارند.
  • درجه حفاظت آنها آی پی ۲ ex می باشد که یک درجه بسیار خوبی برای حفاظت از این محصول است.
  • معمولاً دارای سه تا هشت پر هستند که از جنس پلاستیک مرغوب می باشند.

قیمت عمده هواکش صنعتی فلزی سوله

قیمت عمده هواکش صنعتی فلزی سوله قیمت هواکش صنعتی ضد آب در مجموعه ما، با بالاترین کیفیت تولید هواکش صنعتی فلزی سوله در پایین ترین حد ممکن وجود دارد، و ما با تولید درجه یک و فروش مستقیم میتوانیم به قیمت پایین تری نسبت به فروشگاه های درون شهر به فروش برسانیم. قیمت مناسب هواکش صنعتی فلزی باعث شده است که افراد با هر شرایط مالی و اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می کنند بتوانند بهترین نمونه هواکش صنعتی با کیفیت بسیار عالی خریداری و تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

خرید هواکش صنعتی با یک قیمت مناسب نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کرده است که یکی از بهترین محصولات شناخته شده در بازار جهانی به شمار می‌رود که می‌توانید آن را با پرداختن هزینه بسیار کم به صورت نقدی و یا اقساط تهیه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *