قیمت انواع هواکش صنعتی فلزی سقفی

Rate this post

انواع مختلف هواکش صنعتی فلزی سقفی در اندازه های مختلف و قدرت های متفاوت تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌شوند. غالباً این هواکش ها به منظور استفاده در آشپزخانه های بزرگ و همچنین کارخانه‌ها و تولیدی‌های مختلف استفاده می‌شود. در آشپزخانه های صنعتی و بزرگ به دلیل اینکه حجم دود و حجم بوی مواد غذایی بسیار زیاد می باشد. استفاده از این هواکش ها امری الزامی و ضروری است به همین جهت نیز ما این محصول را با قیمت عالی برای تمامی تولیدکنندگان و آشپزخانه داران عرضه نموده ایم.

قیمت انواع هواکش صنعتی فلزی سقفی

انواع مدل هواکش صنعتی آشپزخانه

انواع مدل هواکش صنعتی آشپزخانه انواع مدل های متنوع که برای آشپزخانه های صنعتی و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند باید توان و قدرت موتوری بسیار بالاتری نسبت به مدل های عادی که برای منازل مسکونی و همچنین برای اماکن اداری استفاده می‌شوند داشته باشند.

هواکش های صنعتی غالباً از نوع پره های فلزی تشکیل شده اند و در سایز و توان موتوری بالا تولید می‌شوند این محصولات به دلیل این که قدرت زیادی برای تصفیه هوا دارند غالباً در سقف نیزه نصب می شوند تا بتوانند تمام دود و آلودگی و همچنین بوهای نامطبوع را از مکان خارج کنند.

از جمله انواع مدل های گوناگون این هواکش ها را می توان به هواکش های لوله ای، هواکش های جعبه ای و همچنین هواکش های اتوماتیک اشاره کرد. در این بین تمامی این هواکش ها دارای اندازه های گوناگونی هستند که قدرت آنها دقیقاً رابطه مستقیم با سایز آن ها نیز دارد.

هواکش فلزی که مخصوص آشپزخانه های صنعتی می باشد دارای پرده های مقاوم به رطوبت بوده و به هیچ عنوان در برابر رطوبت زنگ نمیزنند. این ورق های گالوانیزه شده از وزن سبکی نیز برخوردار هستند و دور موتوری بسیار بالایی دارند. به این صورت که هنگام روشن شدن تمامی هوای داخل محوطه را تصفیه می‌کنند.

فروشنده هواکش صنعتی فلزی سقفی

فروشنده هواکش صنعتی فلزی سقفی ما به عنوان یک فروشنده هواکش صنعتی عمده انواع مختلف هواکش های فلزی سقفی را در اندازه‌های گوناگون و توان موتوری متفاوت در معرض فروش قرار داده ایم. مشتری می تواند جهت خرید هواکش صنعتی سقفی نیاز خود را در ابتدا مشخص کرده و سپس متناسب با نیاز خود نوع هواکش و توان موتوری دلخواه و همچنین اندازه مورد نیاز را خریداری نماید.

اگر در مورد خرید این هواکش ها سوالات بیشتری دارید بهتر است که با متخصصین و مشاورین فروش ما مشورت کنید تا نوع هواکش کاملا متناسب با نیاز شما به تناسب مکان کارگاهی و یا آشپزخانه صنعتی شما را به شما معرفی کنند. همچنین امکان خرید عمده این محصول نیز در اندازه ها و حجم های دلخواه شما در این وب سایت فراهم شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *