مراکز عرضه هواکش صنعتی بی صدا دمنده | راهنمای خرید هواکش قوی بدون صدا

Rate this post

امروزه در بیشتر مراکز عمومی سر پوشیده، تاسیساتی برای ورودت هوای مطبوع و سالم به داخل محوطه و خروج آلاینده‌های شیمیایی و آلودگی‌های محیطی از هواکش صنعتی بی صدا دمنده استفاده می‌شود.

 

در اماکن مختلف مانند: سالن‌های ورزشی، استخرها، تولیدی‌ها، کارخانجات و مراکز تجاری به این نوع هواکش نیاز می‌باشد. همانطور که انسان برای زندگی به هوای سالم و اکسیژن نیاز دارد وجود تهویه‌ها امری اجتناب‌ ناپذیر است.

 

 

هواکش آکسیال فلزی دارای توری محافظتی

آنچه باید از فن دمنده بی صدا بدانید

 

بهتر است بدانید، آنچه که موجب تنفس و تمرکز بهتر افرادی که مشغول فعالیت در یک محوطه هستند فن دمنده بی صدا است. زیرا که صداهای اضافی در محیط اطراف مخصوصاً برای مشاغلی که نیازمند آرامش و سکوت هستند موجب از بین رفتن تمرکز حواس و در نتیجه کاهش راندمان کاری انسان می‌شود.

 

آنچه که در اینجا حائز اهمیت است این که استفاده از هواکش صنعتی بی صدا بسیار ضروری است. این وسیله ساده و در عین حال بسیار کاربردی در تمامی مراکز خرید یا صنعتی را می‌توان یافت.

 

اما در بعضی از انواع تهویه ها وجود لرزش بدنه و قطعات فلزی یا گاها پلاستیکی نا مناسب موجب سر و صداهای ناهنجاری در محیط کاری یا تجاری می‌شود.

 

البته قابل ذکر است که هواکش صنعتی دارای مدل ها و ابعاد مختلف هستند. در بعضی از طرح های آن که از جنس پلاستیک است. این محصول دارای توان هوادهی کمتری نسبت نمونه فلزی یا آلمینیومی آن می باشد.

 

البته عملکرد آنها شبیه به هم هستند. می‌توان گفت که هواکش‌ها را می‌توان به دو دسته خود محوری و دیگری گریزی تقسیم کرد. هر کدام از این دو دسته نیز به قسمت‌های دیگر نیز تقسیم بندی می‌شوند.

 

سیستم خود محوری نیز به چهار بخش تقسیم شده است:

  1. انواع هواکش سقفی
  2. دیواری
  3. پوششی
  4. کانالی تشکیل شده اند.

 

در سیستم گریز از مرکز نیز به چهار بخش  هواکش یک طرفه و دوطرفه، بکوارد و فوروارد را تقسیم می‌شوند.

 

هواکش فلزی دمنده سبک

 

 

راهنمای خرید هواکش قوی بدون صدا

با یک جستجو در دفترچه راهنمای محصول یا یک جستجو ساده در فضای مجازی اینترنت می‌توان راهنمای خرید هواکش صنعتی بی صدا را یافت.

 

همانطور که گفتیم هواکش‌های صنعتی قوی به دو دسته محوری و یا گریز از مرکز یا هواکش سانتریفیوژ تقسیم بندی شده است.

 

در ادامه مقاله به توضیحات تکمیلی در خصوص هواکش صنعتی محوری می‌پردازیم:

 

هواکش آکسیال ( محوری)

در این مدل بیشتر در اماکن کوچک و محدود کاربرد بیشتری دارد. زیرا این مدل قادر به گردش هوا در اطراف خود و فضای داخلی با متراژ محدود قابلیت استفاده دارد.

 

نکته ای که باید در نظر داشت این است که در محیط های که درجه حرارت آنها ۶۰ درجه هست کاربرد دارد و دارای محدودیت عملکرد در یک فضای محدود می‌باشند. در زیر به ویژگی‌های هواکش آکسیالی اشاره میکنیم:

 

  1.  مقاومت بالا در مقابل رطوبت و آب
  2. کم صدا بودن هواکش
  3. قابلیت آسان جا به جایی و باز و بسته شدن آن

 

 

هواکش دمنده بی صدا بسیار با کیفیت

 

قیمت هواکش صنعتی بی صدا

 

قیمت فن دمنده بی صدا در نوسانات بازار بسیار تأثیر گذار است. عوامل متعددی در این خصوص باعث افزایش یا کاهش نرخ تمام شده این محصول می‌باشد. همچنین جنس یا متریال ساخته شده آن و ضخامت پره‌ها و در کل کیفیت هواکش صنعتی بی صدا دمنده در قیمت گذاری آن بسیار حائز اهمیت است.

 

خرید مستقیم و حضوری یا خرید غیر حضوری و اینترنتی که هر کدام دارای معایب و مزایای می‌باشد. با آگاهی از نوع و دسترس پذیری هر کدام از این موارد می‌توانیم به برطرف‌کردن بهتر نیاز خود عمل کنیم. البته برای بهتر شدن هر کاری لازم است از متخصصان اهل فن آن کمک بگیریم.

 

 

فن قوی صنعتی فلزی بی صدا

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

10 پاسخ

  1. سلام فن دمنده میخواستم یه دونه ۷۰/۷۰ قیمت بفرمایید

  2. از تو ضیحات جنابعالی وشرکت محترمتان بسیا سپاسگزارم بنده سالمی از مراغه هستم 7عددفن بی صدا صنعتی آلمینیومی 40×40و4عدد فن الومینیومی بی صدا 20×20 و 3عدد فن بی صدای که داخل لوله ۳اینچ فرو می‌رود برا حمام

  3. از تو ضیحات جنابعالی وشرکت محترمتان بسیا سپاسگزارم بنده سالمی از مراغه هستم 7عددفن بی صدا صنعتی آلمینیومی 40×40و4عدد فن الومینیومی بی صدا 20×20 و 3عدد فن بی صدای که داخل لوله ۳اینچ فرو می‌رود برا حمام

  4. ضمن تشگر از مطالب مفید جنابعالی وشرکت محترمتان از شما درخواست 7عددفن صنعتی الومینیومی بی صدا در ابعاد 40×40و4عددفن صنعتی الومینی بی صدا در ابعاد 20×20و3عددفن لوله ای 3اینج بی صدا20*20را دارم بسیا ر سپاسگزارم

  5. آنچه که موجب تنفس و تمرکز بهتر افرادی که مشغول فعالیت در یک محوطه هستند فن دمنده بی صدا است. زیرا که صداهای اضافی در محیط اطراف مخصوصاً برای مشاغلی که نیازمند آرامش و سکوت هستند موجب از بین رفتن تمرکز حواس و در نتیجه کاهش راندمان کاری انسان می‌شود.

  6. هواکش بیصدا آکسیال دمنده بسیار عالی و کم صدا هستن و نسبت به نمونه های خارجی از قیمت ارزان تری نیز برخوردار است

  7. سلام من نانوایی دارم دوتا فن گرفتم جفتشون سوختن یکیش فرستادم درست کردن یکی دیگر موجوده یکیش سه ماه کار کرده یکی دیگر یکماه یه فن قوی میخام که تحمل گرما داشته باشه

    1. سلام وقتتون بخیر
      با متخصصان و کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *