مرکز توزیع هواکش صنعتی فلزی قوی

Rate this post

برای خارج کردن هوا از فضاهای با مساحت و متراژ بالا علاوه بر این که باید هواکش بزرگ و متناسب با آن فضا باشد باید از قدرت موتور خوبی هم برخوردار باشد تا بتواند هوا را به راحتی از همه گوشه‌های سالن بگیرد و آن را به خارج هدایت نماید؛ هواکش صنعتی فلزی قوی از این محصولات است که در مرکز توزیع آن با قیمت مناسب ارائه می شود و خریداران می توانند بسیار راحت به این هواکش صنعتی دسترسی داشته باشند.

مرکز توزیع هواکش صنعتی فلزی قوی

قدرت موتور انواع هواکش صنعتی

قدرت موتور انواع هواکش صنعتی آنچه که در مورد هواکش های صنعتی اهمیت فوق العاده بالایی دارند و در واقع عملکرد هواکش متأثر از آن است قدرت موتور این محصول می باشد که هر چه موتور نیرومند تر باشد بهتر خواهد بود و پره ها را در تعداد متفاوت آنها با سرعت بیشتری به حرکت خواهد آورد و این کمک می‌کند تا سریع تر جابجا شود.

قدرت موتور در واقع رابطه مستقیمی با میزان سیم پیچی آن دارد که هر چه بیش تر و مناسب تر انجام شده باشد هواکش دارای قدرت موتور بیشتری است؛ این موتور خاص علاوه بر این که قدرت بالایی دارد سریع داغ نمی کند و این نکته بسیار مهم و با اهمیت است چون موتور قدرتمند اگر زود داغ کند در واقع کارایی بسیار محدودی خواهد داشت بنابراین موتور باید زمان بیشتری را برای این گرم شدن نیاز داشته باشد و در واقع طراحی آن به گونه ای باشد که در مسیر جریان هوا قرار بگیرد و به وسیله آن خنک شود.

واحد اندازه گیری قدرت موتور بر اساس اسب بخار است و این قدرت می‌توانند از ۱.۵ اسب بخار شروع شود و به مقادیر بسیار بیشتری نیز برسد که در انواع قوی این محصول میزان قدرت افزایش چشمگیری دارد.

صادرات هواکش صنعتی فلزی قوی

صادرات هواکش صنعتی فلزی قوی یکی از هواکش هایی که خواست زیادی در خارج از کشور برای آن وجود دارد و تولید آن در داخل کشور نیز به فراوانی انجام می‌شود هواکش صنعتی فلزی قوی است که به گونه ای طراحی شده است که هم استحکام بدنه فوق العاده بالایی داشته باشد و هم قدرت موتور آن نیز فعال باشد و به همین جهت کمک می‌کند که هوا سریعتر از محیط خارج شود.

صادرات این هواکش به دلیل تولید انواع آن مانند هواکش صنعتی دمنده و هواکش صنعتی غبارگیر در داخل کشور و تهیه از مواد اولیه داخلی می تواند ارزش افزوده بسیار خوبی برای صادرکننده به همراه بیاورد و به این ترتیب این امکان را بدهد که از صادرات این محصولات سود بیشتر و مناسب تری به دست آورد و این شکل این محصول ایرانی به بازارهای مختلف کشورهای همسایه نیز معرفی گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    قدرت موتور در واقع رابطه مستقیمی با میزان سیم پیچی آن دارد که هر چه بیش تر و مناسب تر انجام شده باشد هواکش دارای قدرت موتور بیشتری است؛ این موتور خاص علاوه بر این که قدرت بالایی دارد سریع داغ نمی کند و این نکته بسیار مهم و با اهمیت است چون موتور قدرتمند اگر زود داغ کند در واقع کارایی بسیار محدودی خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *