مرکز خرید هواکش صنعتی فلزی سه فاز

Rate this post

هواکش صنعتی فلزی سه فاز مناسب برای تهویه کارخانه ها کارگاه ها رستوران ها و گلخانه های بزرگ می باشد. هواکش صنعتی با دور موتور بالا و قدرت زیاد برای تهویه مکان های سر بسته بسیار مناسب است. این نوع هواکش ها در اندازه های مختلف با قدرت و دور موتور متفاوت طراحی و تولید می شود. شما به راحتی میتوانید این محصولات را از طریق اینترنت سفارش دهید.

مرکز خرید هواکش صنعتی فلزی سه فاز

آشنایی با نحوه تولید هواکش صنعتی

آشنایی با نحوه تولید هواکش صنعتی قیمت هواکش صنعتی با توجه به قدرت موتور، دور موتور و سایر امکاناتی که بر روی هواکش قرار میدهند متغیر می‌باشد و طبق این نکات دسته بندی و به بازار عرضه می شوند.

اصولاً به هواکش هایی که در تولید قطعات آن از آهن و آلومینیوم استفاده می شود هواکش صنعتی می گویند. مقدار تهویه هوا در هواکش های صنعتی به عواملی در تولید هواکش بستگی دارد.

این عوامل عبارتند از قطر پروانه، تعداد بالک های پروانه و زاویه پروانه که اصولاً برای هر محیط و هر کار استانداردهای خاصی وجود دارد. که در هنگام خرید می بایستی به آن نکات دقت کرد.

مزیت هواکش ها نسبت به کولر ها به این صورت است که هواکش های صنعتی هوای گرم و آلوده را از فضای بسته کارگاه یا کارخانه و… خارج و هوای تازه را وارد می کند اماکولرها فقط تولید هوای خنک می کنند.

هواکش های صنعتی پروانه‌ای ساختار ساده‌ای دارند و اغلب دارای دو پره یا چهار پره هستند. هواکش ها در سایز ها و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند.

نحوه کار هواکش های صنعتی به دو صورت است.پروانه های بزرگ بایک تسمه به موتور متصل می شوند سپس به حرکت در می آیند اما پروانه های کوچک مستقیم به موتور متصل می‌شوند و کار تهویه را انجام می‌دهند.

نوع دیگر هواکش های صنعتی هواکش های لوله محور هستند که عملکرد بهتر و فشار بالاتری نسبت به تهویه هواکش های پروانه ای دارند این نوع هواکش ها در بازار طرفداران بیشتری دارد.

از مزایای دیگر هواکش های صنعتی می توان به تامین اکسیژن مورد نیاز در محل، کنترل دمای محیط خارج کردن بوی نامطبوع و خارج کردن گازهای مضر از سالن های کارگاهی و کارخانه‌ای اشاره کرد.

تولیدکنندگان هواکش صنعتی فلزی سه فاز

تولیدکنندگان هواکش صنعتی فلزی سه فاز هواکش صنعتی بزرگ دارای مدل های بسیاری هستند هواکش های بزرگ صنعتی از لحاظ نوع و شکل پروانه و قطر و جنس پروانه قدرت و سرعت موتور، با یکدیگر تفاوت دارند.

برای تهیه یک محصول با کیفیت متناسب با محل مورد نظر و کاری که انجام می دهید می توانید به سایت هایی که در این حوزه فعالیت دارند مراجعه نمایید و با انواع مختلف هواکش های صنعتی آشنا شوید.

این گونه می توانید با انواع مختلف هواکش های صنعتی آشنا شوید و برای سفارش از طریق اینترنت به صورت آنلاین به صورت غیر حضوری اقدامات لازم را برای تهیه محصول انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه است. شما با حذف واسطه و خرید مستقیم از مجموعه های تولیدی مستقیم هواکش های صنعتی می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *