مرکز صادرات هواکش صنعتی فلزی سه فاز

Rate this post

مجموعه ما مرکز صادرات هواکش صنعتی فلزی سه فاز به دلیل عرضه با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی توانسته رضایت مشتریان خارجی را در سطح بالایی جلب نماید.مشخصات کیفی هواکش ها شامل جریان هوا، سرعت، قدرت، راندمان و سطح ولتاژ صدا است. که در حین کار ، باید ویژگی های مقاوم در برابر حرارت ، ضد انفجار ، ضد گرد و غبار و همچنین مقاومت آن در برابر خوردگی را در نظر گرفت. شما میتوانید برای آشنایی با روند خرید هواکش صنعتی عمده از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

مرکز صادرات هواکش صنعتی فلزی سه فاز

استفاده از بهترین متریال در تولید هواکش صنعتی

استفاده از بهترین متریال در تولید هواکش صنعتی فن های صنعتی تقریباً در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و همه چیز با نیاز به تهویه دستی معادن در معدن شروع شد. در حال حاضر این نوع دستگاه به طور گسترده ای در صنایع متالورژی ، شیمیایی ، صنایع چوبی ، صنایع غذایی به عنوان فیلتر با تکنولوژی بالا و قوی توده های هوا استفاده می شود.

مکانیسم عملکرد هواکش های صنعتی شامل مکانیسم

  • محوری
  • شعاعی
  • قطری
  • با چرخش پروانه به راست و چپ
  • معمولی
  • و سقفی می باشد.

هنگام انتخاب فن صنعتی، باید شرایط عملکرد ، سطح فشار، ابعاد، ویژگی های معماری محل و شاخص های جذب سر و صدا را در نظر گرفت. ویژگی های استفاده واحدهای تهویه خروجی به گونه ای طراحی شده اند که هوای گرم و آلوده ، بوی نامطبوع، سیستم تعلیق مضر ، رطوبت زیاد را در محیط مجبور می کنند.

فن های صنعتی محوری پره ها را در امتداد محور پروانه هدایت می کنند و حرکت قدرتمندی از توده های هوا ایجاد می کنند همچنین از فن های مقاوم در برابر حرارت برای ایجاد خروجی اگزوز و حذف دود از محل کار استفاده می شود.

انتخاب فن صنعتی بستگی به تخصص صنعت شرکت و وظایفی دارد که سیستم تهویه باید حل کند:

  • برای تمیز کردن هوای گرد و غبار حاوی ناخالصی های جامد ، فیبری و دمای بیش از 80 درجه، از فن صنعتی معمولی استفاده می شود. در تجهیزات نوع گریز از مرکز با مکش دو طرفه، محیط کار حداکثر 60 درجه مجاز نیست.
  • تولید محصولات پلیمری و پلاستیکی با درجه بالایی از آلودگی هوا مستلزم نصب مکانیسم های مقاوم در برابر خوردگی با قطعات ساخته شده از آلیاژهای تیتانیوم، فولاد کربنی گالوانیزه یا آلومینیوم است.
  • در شرکت های نجاری، فن های فشار بالا و متوسط ​​مناسب هستند، که تعداد تیغه ها در آنها محدود است. این امر باعث حذف تکه های چوب، خاک اره و گرد و غبار در سیستم های آسپیراسیون میشود.

قیمت هواکش صنعتی فلزی سه فاز

قیمت هواکش صنعتی فلزی سه فاز قیمت هواکش صنعتی فلزی سه فاز از سایت ما با اعتبار و مرجعیت بالایی قابل استعلام و پیگیری می باشد .عرضه هواکش صنعتی به دلیل کیفیت تضمین شده ودسترسی آسان توانسته بازخورد مثبت مشتریان را به سمت مجموعه ما روانه کند و امکان همکاری متقابل را برای مدت طولانی مدتی ایجاد کرده است صادرات هواکش های صنعتی می تواند ارتباط تجارت های کشور های مختلف با تولیدکنندگان به نحو احسن برقرار نماید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *