ارائه هواکش صنعتی سنگین فلزی با قیمت استثنایی

مرجع فروش هواکش صنعتی سنگین فلزی با توجه به نیاز مشتریان داخلی و صادراتی ، تولید کنندگان و شرکت های ساخت دستگاه های صنعتی بزرگ را دعوت به همکاری نموده ایم. همچنین برای رشد کمی و کیفی محصولات خود و بروز رسانی اجناس در لیبیل و کیفیت جهانی گامی مهم برداشته ایم. با توجه به ارائه مراکز توضیع با قیمت استثنایی و اقبال عمومی کارفرمایان به این محصول و شناخت بیشتر هواکش صنعتی سنگین فلزی برای مصرف کنندگان در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

هواکش صنعتی سنگین دیواری

بارزترین ویژگی های فن فلزی سنگین

انواع هواکش سنگین صنعتی

بارزترین ویژگی های فن فلزی سنگین چرخش موازی پره ها که جریان هوا را وارد دستگاه هواکش می‌کند. معمولا جنس بدنه و قطعات دستگاه تماماً از فلز سنگین ساخته شده است. همچنین دارای دور موتور و توان قدرت تخلیه هوای بیشتری نیز برخوردار هستند. معمولا برای سوله های صنعتی بزرگ، کارخانه تولیدی و تاسیساتی یا پارکینگ ها و اماکن سرپوشیده وسیع که نیاز به ورود هوای سالم و مطبوع و بیرون راندن هوای آلوده داخل فضای سالن می باشد ، کاربرد فراوانی دارد.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنیم، درجه محافظت بالای صفحه هواکش است. این دستگاه در مقابل رطوبت و آب پاشی و ورود اجسام خارجی با قطر یک میلی‌متر از محافظت مطلوبی برخوردار است.

این نوع از فن های صنعتی بزرگ چون که باید مقدار زیادی از هوا را جابه‌جا کنند، دارای چند چرخ فن هستند. تا توان و قدرت مکش بیشتری را داشته باشند. از مزایای دیگر هواکش صنعتی فلزی طول عمر بالایی نسبت به بقیه نمونه های خانگی یا کوچک می باشد.

مشخصات فنی مهم در خرید هواکش صنعتی فلزی

فن بزرگ صنعتی دمنده سنگین

یکی از مشهورترین مشخصات فنی هواکش صنعتی فلزی، دارای وزن بسیار سنگین فلزی می باشد. به همین دلیل دارای عمر طولانی و مقاومت بالا در مقابل آلاینده‌های محیطی و فرسایشی دارد.

ویژگی منحصر به فرد این دستگاه هواکش صنعتی، بی صدا بودن یا بسیار کم صدا بودن آن است. این محصول بسیار مفید را میتوانید با تضمین کیفیت و با خیال آسوده از سایت های معتبر اختصاصی کالاهای صنعتی سفارش دهید.

رضایت مشتریان در تمامی نقاط کشور ما را بر آن داشت تا در توسعه بهتر و خدمات فروش مناسب‌تری را در اختیار آنان قرار دهیم. شرکت ما با تجربه متمادی در فروش انواع دستگاه های هواکش صنعتی سنگین فلزی و با بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران و کارشناسان مجرب و مهندسین و متخصصین تحصیل کرده این رشته ، توان خود را روی راهنمایی و انتخاب درست محصول مورد نیاز خریداران محترم، متمرکز داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما