صادرات هواکش صنعتی پروانه استیل | فروش عمده انواع هواکش صنعتی فلزی سنگین

خرید هواکش صنعتی دمنده پروانه استیل

هواکش صنعتی ایران یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین دستگاه‌های انواع فن در کشورهای همسایه و اروپایی می باشد. همانطور که میدانیم در بازار صادراتی فروش عمده فن های ایرانی از کیفیت و قیمت مناسب تری در مقایسه با جنس های چینی برخوردار هستند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه ، هواکش صنعتی پروانه استیل می باشد. فروش عمده انواع فن آکسیال فلزی سنگین و تولیدات شرکت های مختلف در مدل ها و ابعاد گوناگون به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است.

با کیفیت ترین فن های صنعتی پروانه استیل ضد زنگ

هواکش آکسیال با محافظ توری فلزی

کارخانه ها و شرکت های بزرگ برای بهره‌برداری بهتر و راندمان کاری افراد و کارکنان خود، به هواکش هایی که دارای مقاومت و ایمنی کافی برخوردار هستند، نیازمند هستند. از جمله با کیفیت ترین آنها، فن های صنعتی پروانه استیل ضد زنگ می باشد. که از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر آلاینده‌های محیطی و رطوبتی مخصوصاً در گذشت  زمان و طولانی مدت کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.
به دلیل اینکه روی بدنه آنها یک لایه رنگ پوشیده شده است، در برابر زنگ زدگی کاملاً مقاومت بالایی دارد.
از این گونه هواکش ها میتوان در سالن های بزرگ یا متوسط استفاده کرد. از این محصول معمولا در مرغداری ها ، گلخانه ها یا سالن های ورزشی مانند استخرها که دارای رطوبت و گرمای زیادی هستند بهره برد. بطور متوسط استفاده از این هواکش در محیط های با درجه حرارت ۴۰ درجه سانتیگراد بسیار مناسب است.
یکی دیگر از مشخصات مهم این محصول در دو نوع تک فاز و سه فاز ساخته شده است. هواکش صنعتی پروانه استیل در ۲ قطب و یا ۴ قطب عرضه شده است.
همچنین هواکش صنعتی آکسیال فلزی دارای توری محافظتی در قسمت جلوی صفحه دستگاه می باشد.

قیمت هواکش صنعتی

انتخاب و قیمت هواکش صنعتی

بدیهی است همانطور که تنوع در مدل ها و کارکرد مختلف هواکش صنعتی چه از نوع آکسیال و چه از نوع گریز از مرکز ( سانتریفیوژ) باشند قیمت های آن نیز متفاوت هستند. معمولاً هواکش صنعتی پروانه استیل به علت متریال و مکانیزم هوادهی و موتور آکسیال قیمت آن به طبع دارای افزایش و در بعضی نمونه ها کاهش نرخ را مشاهده میکنیم.

اگر شما صاحب تاسیسات یا تولیدی هستید، به طور یقین سوالاتی در ذهنتان نقش بسته است. بهترین راه برای خریدی هوشمندانه مراجعه به نمایندگی یا سایت های معتبر اختصاصی هواکش صنعتی و استفاده از کارشناسان مجرب فروش می باشد. آنها با در اختیار داشتن اطلاعات جامعی از انواع هواکش ها و قیمت های آن بهترین کیفیت و عملکرد را برای واحد تولیدی شما در اختیارتان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما