فروشنده هواکش صنعتی فلزی فیلتردار

نقش تهویه هوا در کارخانه ها، کارگاه ها و سایر محیط های صنعتی مانند مرغداری ها بسیار حائز اهمیت بوده و عدم توجه کافی به این مسئله می تواند خسارات جبران ناپذیری را به افراد شاغل و یا دام و طیور موجود در محل پرورش نماید. این مجموعه به عنوان فروشنده هواکش صنعتی فلزی فیلتردار در این مقاله قصد دارد شما را با این وسیله بیشتر آشنا کند.

فروشنده هواکش صنعتی فلزی فیلتردار

نحوه تمیز کردن پره انواع هواکش صنعتی

نحوه تمیز کردن پره انواع هواکش صنعتی هواکش ها و سیستم های تهویه یکی از قسمت های حیاتی و ضروری در محیط های صنعتی به شمار رفته و باید بر اساس حجم ساختمان و نوع صنعت، تعداد مناسب هواکش درون ساختمان تعبیه گردد‌.

اما تهویه صرفا نصب و راه اندازی هواکش های صنعتی فلزی نبوده و می بایست به فرایند نگهداری و تعمیر آن نیز توجه کافی نمود. در صورت عدم سرویس به موقع هواکش های صنعتی، علاوه بر کاهش عمر مفید دستگاه و تحمل هزینه های اضافی تعمیر یا تعویض قطعات و یا تعویض دستگاه، بازدهی هواکش نیز تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته و موجب عدم تهویه مناسب و کافی هوای داخل کارگاه شده که می تواند به کارگران و یا دام و طیور موجود در ساختمان آسیب های جدی وارد نماید.

تمیز کردن پره های هواکش یکی از مراحل اصلی و مهم در سرویس و نگهداری این وسیله بوده که البته باید به شیوه صحیح صورت پذیرد. پره هواکش های نصب شده در محیط های صنعتی عموما به مرور زمان آلوده شده و لایه ای از چربی و گرد و خاک بر روی آن می نشیند که لازم است پاکیزه گردد.

برای انجام این کار ابتدا باید جریان برق هواکش قطع شده تا خطر برق گرفتگی از بین برود‌. سپس یک برس فلزی را به ترکیب آب و مایع طرفشویی و یا سایر شوینده ها آغشته کرده و بر پشت و روی پره ها کشیده شود تا زمانی که لایه چرک روی پره محو گردد.

از ریختن مستقیم آب بر روی هواکش به شدت اجتناب کنید زیرا ممکن است وارد قسمت موتور شده و هنگام روشن شدن هواکش باعث سوختگی آن شود. در نهایت با یک پارچه تمیز می توان سطح پره ها را دستمال کشید تا رطوبت به جا مانده از فرایند شست و شو به طور کامل خشک شود.

توزیع هواکش صنعتی فلزی فیلتردار

توزیع هواکش صنعتی فلزی فیلتردار

مجموعه ما توزیع کننده مستقیم و عمده هواکش صنعتی درجه یک بوده و محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار فروشندگان و صنایع سراسر کشور قرار می دهد. محصولات ما بسیار متنوع بوده که شامل هواکش صنعتی رستوران، کارگاه های کوچک و بزرگ، مرغ داری ها، دامداری ها و..‌ می شود. چنانچه قصد خرید این محصولات را دارید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. هود آشپزخانه بدون دودکش قوی عالی گرد
    2. مشخصات پکیج دیواری خوب
    3. مزایا و معایب پکیج دیواری لورچ
    4. فروش عمده کولر آبی زمینی
1

  1. با سلام. هواکش صنعتی در کارخانجات موجب تهویه هوای محیط شده و از بروز خطرات مختلف از جمله آتش سوزی نیز به راحتی جلوگیری می‌نمایند. این کالاها بر اساس همین کارایی عالی خود، فوق‌العاده مورد توجه هستند و در انواع بزرگ، میزان عرضه، خرید و فروش فوق العاده بالا و چشمگیری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما