فروشگاه عرضه هواکش آکسیال صنعتی | هواکش آکسیال چیست؟

فروش هواکش صنعتی آکسیال

امروزه تهویه بزرگ صنعتی در مراکز تولیدی و تاسیساتی یکی از ملزومات اساسی و بنیادی برای کارفرمایان و صاحبان صنایع به شمار می‌رود. عرضه مستقیم انواع مدل های جدید هواکش آکسیال صنعتی و ارسال آن به تمامی نقاط کشور به فروشگاه های فروش لوازم صنعتی امکان پذیر است. همچنین این کالا به صورت عمده به بازار کشور های همسایه و اروپایی صادر شده است. کیفیت بالا، ظرفیت هوادهی مناسب، متریال فلزی مرغوب و قیمت ارزان از عوامل مهم در جلب رضایت مشتریان است.به علت همین موارد توجه مشتریان داخلی و صادراتی قرار گرفته است.

 

هواکش آکسیال چیست؟

هواکش آکسیال صنعتی چیست

یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش‌ترین نوع هواکش‌ها بسته به کارکرد آن می باشد. هواکش محوری، جریان هوا را در راستای محور پره های به گردش هوای اطراف خود را به حرکت و جابجایی آن می پردازد. هواکش صنعتی آکسیال قادر است مقدار قابل توجه ای از هوای پیرامون خود را به صورت حجم بالا و فشار پایین تسویه کند. علاوه بر این می تواند به خنک شدن محیط کمک شایانی کند. هواکش ها وظیفه جابجایی هوای آلوده تاسیسات را با هوای پاک و سالم بیرون دارند.

هواکش فلزی تک فاز یا سه فاز دارای کاربرد فراوانی است. همانطور که اشاره شد این محصول در لوازم خانگی مانند پنکه ها و یا لوازم صنعتی مثل رادیاتور ماشین و فن دستگاه های کارخانه جات صنعتی استفاده می شود. امروزه با پیشرفت لوازم برقی و الکترونیکی هواکش های کوچک و بزرگ در این دستگاه ها را می توان مشاهده کرد.

تنها موارد استفاده زیادی در زندگی ماشینی امروزی دارند به عنوان مثال برای خنک کردن لوازم خانگی یا صنعتی و یا برای برای پاکیزگی هوای مطبوع استفاده می شود. بعضی از فن ها دارای فیلتر برای جذب آلاینده‌های محیطی و بیرون راندن آن می باشند.

آنچه باید از هواکش صنعتی فلزی بدانید

اگزست فن آکسیال

همانطور که اشاره شد هواکش ها به دو دسته فن خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. تهویه خانگی دارای یک موتور و هواکش صنعتی دارای چند موتور می باشند. زیرا ساعات استفاده از فن لوازم خانگی بسیار کمتر از صنعتی می باشد در فن صنعتی امکان سوختن موتور در صورتی که تنها از یک موتور استفاده شود به حداقل خود برسد. آنچه که باید بدانیم برای طول عمر بیشتر هواکش صنعتی از موتور با قدرت و توان بالا استفاده شود.

تعداد پروانه ها در هواکش صنعتی آکسیال بسیار حائز اهمیت است. هر چه تعداد پره ها بیشتر باشد هواکش با قدرت بهتری می تواند هوا را جابجا کند. برای خرید هواکش باید در نظر داشته باشیم که با کارشناسان و مشاوران اهل فن در مورد محل قرارگیری آن مشورت کنیم و بر اساس آن محل هواکش را با تعداد پره های مورد نیاز سفارش دهیم.تهیه این محصول از طریق مراکز عرضه مستقیم هواکش صنعتی فلزی آکسیال می تواند از نظر هزینه مقرون به صرفه تر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما