هواکش صنعتی فلزی فیلتر دار با قیمت استثنایی | شرکت تندباد فن

هواکش صنعتی فلزی فیلتردار یک دستگاه کاربردی برای تسویه هوا و آلاینده‌های تاسیساتی و کارخانه ای می باشد. این سیستم بسیار مفید برای پاکسازی گازهای و گرد و غبار ناشی از کارکرد دستگاه های تولید کننده صنعتی از پره ها و فیلتر مختلفی تشکیل شده است که تهویه مطبوع محیط را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

خرید و فروش فن باکس فیلتر دار صنعتی به صورت عمده و جزئی در بازار داخلی عرضه شده است. این محصول را می توانید با قیمت استثنایی و عالی از شرکت تندباد فن خریداری نمایید.

باکس فن فیلتر دار

آشنایی با تهویه صنعتی فیلتر دار

فیلتر باکس هوا

همانطور که میدانید اصلی ترین خصوصیات بارز تهویه ها به باز گرداندن هوای سالم بیرون به داخل محوطه تأسیساتی می باشد. فن صنعتی باکس فیلتر به کاهش صدا و تعبیه چند ورودی هوای محیطی کمک بسزایی می کند. همچنین مانع از ایجاد ورود اجسام ریز و کوچک به داخل پره های هواکش و جلوگیری از چربی ها و رطوبت اضافی در فضای سالن های بزرگ می شود.

یکی از دلایل ساخت فیلتر برای باکس هوا ساز ، وجود مواد شیمیایی و آلوده به جو زمین است. که بسیار مخرب برای محیط زیست است. برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست با نصب فیلتر بر روی هواکش های صنعتی باعث عبور هوای سالم به فضای بیرون می شود.

وجود فیلتر باعث کاهش دسیبل صدا و آلودگی صوتی در محیط کارخانه ها در هنگام استفاده از آن میشود. از فواید دیگر  هواکش صنعتی فلزی فیلتر دار انتقال نیرو بصورت یکنواخت فولی تسمه است. این محصول با طرح های مدل و کیفیت متفاوت در بازار موجود است.

هواکش صنعتی فلزی فیلتردار به نام های مختلفی ساخته شده است. فیلتر باکس هوا ساز، باکس فن مکنده، باکس هوا رسان، فیلتر باکس با دریچه هوا رسان، باکس فن هوای تمیز  از اسامی دیگر این محصول می باشد.

قیمت فیلتر باکس با دریچه هوا رسان:

هواکش فلزی فیلتر دار

انتخاب یک هواکش مناسب برای تاسیسات و کارخانجات برای کارفرمایان یکی از مهمترین چالشهای پیش روی آنها است. همچنین قیمتهای نوسان بازار داخلی ایران از یک سو و واردات بی رویه فن های صنعتی خارجی از سوی دیگر باعث شده است که خریداران فیلتر باکس با دریچه هوا رسان با تردید ها زیادی مواجه شوند.

بهترین راه برای آسودگی خاطر مشتریان شرکتهای تولیدی هواکش صنعتی فلزی فیلتردار مشاوره صحیح آنان بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور از مشاوران و کارشناسان مجرب و مسلط به تولیدات ، مشخصات و موتور دستگاه ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما